خاور باربری

نوبنیاد کجاست؟

خدمات باربری در نوبنیاد تهران| 2005-919-0919 |

میدان نوبنیاد در شمال شرقی محله اختیاریه قرار دارد و از شمالی‌ترین بخش هم با محله پاسداران در ارتباط است. در واقع بخشی از مناطق شمالی تهران و خیابان پاسداران است که با فاصله کمی در بخش شمالی بزرگراه صدر و شهید بابایی دیده می‌شود. این میدان معروف به مکان‌های مهمی دسترسی دارد که بلوار شهید دستواره (معصومی)، پاسداران و شهرک شهید چمران تنها چند نمونه از آنها هستند.

نقشه محدودیت نوبنیاد

تعرفه باربری نوبنیاد

 لیست تعرفه باربری نوبنیاد هزینه باربری نوبنیاد در سال جدید
هزینه اجاره خاور از 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری نوبنیاد از 400 هزار تومان
هزینه کارگر از 200 هزار تومان

فهرست موارد اضافی :

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار نوبنیاد هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافه از 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافه از 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافه از 80 هزار تومان

وسایل حمل نقل

باربری حرکت بار نوبنیاد با انواع مختلف از وسایل نقلیه انجام می‌شود . خاورمسقف، خاور روباز ،وانت ، کامیون و نیسان بار و ….برای جلب رضایت مشتریان و البته انتقال سریع وسایل آنها، تمام تجهیزات لازم از جمله وسایل نقلیه مهم را در نظر گرفته است؛ بنابراین نگران کمبود و یا نبود وسایل لازم نباشید.

نکات قابل توجه برای حمل بار با مجموعه حرکت بار

باربری حرکت بار  با ارائه خدمات باربری شهرک نفت تهران بار به صورت امن و سریع، به شما امکان می‌دهد که بار خود را به مقصد مورد نظرتان ارسال کنید. در ادامه، راهنمایی‌هایی برای استفاده از خدمات باربری نوبنیاد تهران را ارائه می‌دهیم.

۱. بررسی نیازهای حمل و نقل و خدمات باربری شهرک نفت :

قبل از استفاده از خدمات باربری حرکت بار ، نیازهای خود را مشخص کنید. اندازه و وزن بار، نوع بار، مبدأ و مقصد، زمان تحویل و هر نیاز خاص دیگری که دارید را در نظر بگیرید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا خدمات مناسب برای حمل و نقل بار خود را انتخاب کنید.

۲. انتخاب خدمات مناسب:

بر اساس نیازهای خود، خدمات مناسب را انتخاب کنید. برخی از خدمات باربری حرکت بار شامل حمل بار با وسایل نقلیه مختلف مانند کامیون‌ها و ون‌ها، بسته‌بندی بار، بارگیری و تخلیه بار و خدمات انبارداری می‌شوند. با توجه به نوع بار و نیازهای خود، خدمات مناسب را انتخاب کنید.

 

  1. خدمات باربری حرکن بار

۳. بررسی امنیت حمل و نقل:

امنیت بار در طول حمل و نقل بسیار مهم است. مجموعه حرکت بار با داشتن کارگران مجرب و اموزش دیده اطمینان کامل را به شما می دهد .  این افراد ماهر در استفاده از بهترین تجهیزات برای جابه‌جایی ایمن مهارت دارند تا اطمینان حاصل کنید که دارایی شما همیشه محافظت می‌شود.

۴. بررسی قیمت و هزینه‌ها خدمات باربری درنوبنیاد تهران:

باتوجه به خدمات انتخابی شما و جلب رضایت مشتری این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت ها کاملا به صرفه بوده و بهترین کیفیت را به شما ارائه خواهیم داد .

سفارش خدمات باربری در نوبنیاد تهران

مجموعه حرکت بار سابقه ی طولانی در زمینه ی حمل بار دارد. همچنین با داشتن کارگران مجرب و اموزش دیده در زمینه بسته بندی و جابه جایی سریع شما را یاری میدهد . و علاوه بر بارگیری صحیح و استاندارد به حمل بار ایمن به شما کمک میکند . این افراد ماهر در استفاده از بهترین تجهیزات برای جابه‌جایی ایمن مهارت دارند تا اطمینان حاصل کنید که دارایی شما همیشه محافظت می‌شود .  در صورت نیاز به خدمات باربری در نوبنیاد تهران ، اسباب کشی در نوبنیاد، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در نوبنیاد تهران احتیاج دارید با ما تماس بگیرید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *