تابلو شهرک نفت

خدمات باربری در شهرک نفت تهران

محله شهرک نفت تهران کجاست؟ 

شهرک نفت تهران

 خدمات باربری شهرک نفت .محله شهرک نفت در استان تهران و در محدوده‌ی شمال شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شرق با خیابان همت، از جنوب با بزرگراه ارتش، بلوار آبادان، خیابان علیزاده، خیابان وزارت امور خارجه، میدان شاهد، بلوار نیروی زمینی و بلوار شاهد و از غرب با بلوار مژدی و خیابان هاشمی محدود شده است و با محله‌های ‌مینی سیتی، ازگل، شهید محلاتی، داراباد، گلهامجاورت دارد

وسایل حمل و نقل

باربری حرکت بار شهرک نفت با انواع مختلف از وسایل نقلیه انجام می‌شود . خاورمسقف، خاور روباز ،وانت ، کامیون و نیسان بار و ….برای جلب رضایت مشتریان و البته انتقال سریع وسایل آنها، تمام تجهیزات لازم از جمله وسایل نقلیه مهم را در نظر گرفته است؛ بنابراین نگران کمبود و یا نبود وسایل لازم نباشید. 

حمل بار با کامیون

نکات قابل توجه برای حمل بار با مجموعه حرکت بار

۱. بررسی نیازهای حمل و نقل و خدمات باربری شهرک نفت :

 

قبل از استفاده از خدمات باربری حرکت بار ، نیازهای خود را مشخص کنید. اندازه و وزن بار، نوع بار، مبدأ و مقصد، زمان تحویل و هر نیاز خاص دیگری که دارید را در نظر بگیرید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا خدمات مناسب برای حمل و نقل بار خود را انتخاب کنید.

 

۲. انتخاب خدمات مناسب:

 

بر اساس نیازهای خود، خدمات مناسب را انتخاب کنید. برخی از خدمات باربری حرکت بار شامل حمل بار با وسایل نقلیه مختلف مانند کامیون‌ها و ون‌ها، بسته‌بندی بار، بارگیری و تخلیه بار و خدمات انبارداری می‌شوند. با توجه به نوع بار و نیازهای خود، خدمات مناسب را انتخاب کنید.

 

۳. بررسی امنیت حمل و نقل:

 

امنیت بار در طول حمل و نقل بسیار مهم است. بررسی کنید که خدمات باربری حرکت بار دارای سیستم‌ها و تدابیر امنیتی مناسب هستند. همچنین، مطمئن شوید که بار شما در طول حمل و نقل به درستی بیمه شده است.

 

۴. بررسی قیمت و هزینه‌ها خدمات باربری درشهرک نفت:

باتوجه به خدمات انتخابی شما و جلب رضایت مشتری این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت ها کاملا به صرفه بوده و بهترین کیفیت را به شما ارائه خواهیم داد .

 

تعرفه های خدمات بابری در شهرکت نفت تهران

قیمت باربری شهرک نفت

لیست تعرفه باربری شهرک نفتهزینه باربری شهرک نفت در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری شهرک نفتاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

فهرست موارد اضافی 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار شهرک نفتهزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

 

وسایل حمل ونقل باربری

ماشین‌های خدمات باربری شامل انواع وسایل حمل و نقل و تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات باربری هستند. در باربری، انواع ماشین‌های زیر استفاده می‌شود:

1. کامیون:

کامیون‌ها وسیله حمل و نقل اصلی در باربری هستند. آنها به دلیل ظرفیت بالا و قابلیت حمل بارهای سنگین و حجیم، برای انتقال بارها از یک مکان به مکان دیگر استفاده می‌شوند. کامیون‌ها می‌توانند به صورت تریلرها، کامیونت‌ها و وانت‌ها باشند.

2. تریلر:

تریلرها وسیله‌ای بزرگتر هستند که به کامیون وصل می‌شوند. آنها برای حمل بارهای بزرگ و حجیم استفاده می‌شوند. تریلرها می‌توانند نوع های مختلفی داشته باشند، مانند تریلر مسطح برای حمل بارهای معمولی، تریلر کانتینربرای حمل کانتینرها و تریلر مخصوص برای حمل بارهای خاص مانند ماشین‌آلات سنگین و سازه‌های بزرگ.

3. وانت یا نیسان بار :

وانت‌ها وسیله حمل و نقل کوچکتری هستند که برای حمل بارهای کمتر و در فواصل کوتاه استفاده می‌شوند. آنها به دلیل اندازه کوچک و قابلیت دسترسی به مکان‌های دشوار، برای باربری شهری و مناطق پرترافیک مناسب هستند.

4. انواع خاور روباز و مسقف 

5. انواع تریلی کفی ، بغلدار ، چادری

سفارش خدمات باربری در شهرک نفت تهران

مجموعه حرکت بار سابقه ی طولانی در زمینه ی حمل بار دارد. همچنین با داشتن کارگران مجرب و اموزش دیده در زمینه بسته بندی و جابه جایی سریع شما را یاری میدهد . و علاوه بر بارگیری صحیح و استاندارد به حمل بار ایمن به شما کمک میکند . این افراد ماهر در استفاده از بهترین تجهیزات برای جابه‌جایی ایمن مهارت دارند تا اطمینان حاصل کنید که دارایی شما همیشه محافظت می‌شود .  در صورت نیاز به خدمات باربری در شهرک نفت ، اسباب کشی در نوبنیاد، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در نوبنیاد تهران احتیاج دارید با ما تماس بگیرید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *