خاور مسقف

خاور مسقف | 2005-919-0919

 

خاور در فارسی به معنای شرق است. اما در اینجا به معنای ماشین شرقی یا کامیون شرقی است. خاور مسقف یکی از انواع کامیون ها است.  این ماشین حمل بار یکی از ابزارهای جا به جایی است که برای حمل و نقل وسایل حساس با وزن کم و حجم زیاد مثل مبلمان، وسایل منزل، کالاهای اداری شامل میز و صندلی استفاده می‌شود. اصولا در اسباب کشی ها از این ماشین استفاده می شود. این نوع کامیون در اصطلاح عامیانه این خاور ها فلزی نامیده می شوند. 

این ماشین ها دارای تجهیزات حفاظتی بار برای حمل و جا به جایی وسایل حساس می باشد مثل : پتو، موکت، مبلمان و… . در اتاق بار این نوع خاور سقف دار به تعداد زیاد تجهیزات ایمنی و تجهیزاتی مثل: پتو جهت قرار دادن بین لوازم و جلوگیری از صدمه دیدن لوازم قرار داده می شود.

اطراف اتاق بار به طور کامل موکت زده میشود تا به طور ۱۰۰% لوازم و اسباب منزل از خسارت و آسیب های احتمالی محافظت شوند. این خاور ها بهترین انتخاب جهت حمل لوازم منزل و ادارات می باشد از آنجا که امکان تردد این نوع کامیونت در همه ی زمان های روز آزاد است.

 

انواع این خاور ها از نظر شرکت تولید کننده:

 

 

1- شرکت های آلمانی (مرسدس بنز)

2- شرکت های ژاپنی ( ایسوزو )

2- شرکت های کره ای (هیوندا)

4- شرکت های چینی (فوتون، فاو و بادسان)

4- شرکت های ایرانی (آذرخش)

 

اجزای تشکیل دهنده این وسیله:

 

 

خاور به دو بخش جلوی خاور و عقب خاور تقسیم می‌شود. به جلوی خاور، اتاق جلو یا کابین جلو گفته می‌شود. کابین جلوی خاور می‌تواند تک کابین یا دوکابین باشد.

 

خاور مسقف

 

قیمت این خاور ها

 

قیمت خاور به  دو قسمت قیمت ماشین خاور و قیمت کرایه خاور تقسیم می‌شود. مردم از نرخ کرایه خاور، کرایه خاور‌، تعرفه خاور و هزینه باربری خاور برای منظور دوم استفاده می‌کنند.

 

چه کالاهایی برای این مدل حمل بار مناسب است؟

 
  • حمل انواع میزهای تحریر، ناهار خوری، میزگرد و میزهای جلو مبلی
  • حمل انواع آینه و کنسول
  • حمل انواع سرویس خواب ، میز آرایش و پاتختی
  • حمل انواع کلاف ‌های مبلی و چوبی
  • حمل سرویس کامل چوب جهیزیه
  • حمل لوازم اداری ( میز و صندلی اداری )
  • حمل مبلمان اداری، راحتی و سلطنتی
  • حمل یخچال و بوفه
 

مزایای حمل وسایل با این وسیله حمل بار

این خاور وسایل را از آب و باران محافظت می کند.و ترددش در هر ساعت از شبانه روز در سطح شهر آزاد است.

 

حمل بار با این ماشین از نظر نوع کاربردی

 

همان طور که در بخش های قبل به آن اشاره کردیم و گفتیم، این خاور ها دارای شاسی طویل و بسیار قدرتمند هستند. این امر سبب شده تا کاربران بتوانند از آن ها در هر کاری استفاده نمایند. البته برای تغییر کاربری کامیون های خاور می بایست حتما مراحل اداری را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید.

 

هزینه اثاث کشی

 

بخاطر اینکه اثاثیه منزل یکی از بارهای مهم و حساس حساب می شود برای حمل آن ها باید از این وسیله که مخصوص اسباب کشی استفاده شود، به دلیل آنکه داخل اتاق خاور سقف دار تمیز است و همچنین مجهز به پتو می باشند تا از پتو ها به عنوان ضربه گیر برای وسایل استفاده کنند تا وسایل شما آسیب نبیند. اصولا باربری ها برای حمل اثاثیه انواع این خاور ها که دارای اتاق بزرگ و مجهز به پتو هستند در اختیار صاحبین بار قرار میدهد. هزینه اثاث کشی با این خاور ها بستگی به مسافتی که باید طی شود. همچنین بستگی به حجم بارتان دارد که برای اطلاع از آن می توانید با کارشناسان مجموعه حرکت بار تماس بگیرید و با اعلام مبدا و مقصد از آنها بخواهید تا نرخ کرایه حمل اسباب منزل را به شما بگویند.

 

نکته ی مهم راجع به حمل اثاث با خاور مسقف

 

لازم به ذکر است که درباره هزینه اسباب کشی با خاور ها باید به آن توجه داشته باشید که سرویس های حمل اثاثیه تا یک تایم مشخص که معمولا 2 الی 3 ساعت است در اختیارتان قرار میگیرد. بنابراین اگر میخواهید هزینه دو برابر نکنید، باید از قبل وسایل خود را بسته بندی و آماده بارگیری کنید. خدمات حمل اثاث با خاور مسقف برای داخل تهران و از تهران به تمامی شهرستان ها بهترین انتخاب است. برای دریافت این خدمات تنها کافیست با باربری های معتبر تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن خاور مسقف در اختیارتان قرار دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *