نیسان بار

نیسان | 2005-919-0919

 

 

جا به جایی وسایل و حمل و نقل آن در داخل و خارج شهر ازجمله باربری هایی است که باید یکسری شرایط را برای آن در نظر داشت.
یکی از شرایطی که باید حتما در جابه جایی وسایل و حمل و نقل کالا و محصولات به آن دقت داشت این است که باید توجه داشت وسایلی که میخواهیم بارگیری کنیم وزن کم داشته باشد. توجه داشته باشید نمیتوانید از یک نیسان برای صرفه جویی درهزینه توقع داشته باشید به همان اندازه ی خاور یا کامیون بار در خود جای دهد.
باید توجه کنیم برای جا به جایی بار از نیسان زمانی کمک بگیریم که قصد داشته باشیم یک وسیله ی سنگین مانند مبل یا یخچال یا دیگر وسایل سنگین درنظر بگیریم.

 

ممکن است برایتان سوال شود چه وسایلی را می توان در این ماشین جای داد ؟

 

یکی از وسایلی که میتوان در نیسان جای داد :

  • یخچال فریزر دو قولو
  • لباسشویی
  • اجاق گاز
  • تخت یک نفره یا دو نفره
  • میز آرایش با صندلی
  • سرویس خواب نوجوان
  • سرویس خواب عروس
  • کابینت به طول 4 یا 6 متر
  • آکواریوم
  • تردمیل
  • درختچه ها و گلدان گیاهان
  • ورق آلمینیومی یا فلزی تا 700 کیلو
  • پروفیل یا لوله 4.5 تا 6 متری
 

حمل بار با این ماشین چه مزایایی دارد؟

 

در ابتدا باید گفت نیسان بر خلاف دیگر وسایل نقلیه ی باری در مسیرهایی که راه‌های مارپیچ دارد یا مسیر های سخت کوهستانی قدرت مانور بالایی دارد.
محدودیت‌های ترددی برای نیسان نسبت به کامیون کمتر است. در بعضی از جاده ها و محورهای بین شهری و در برخی مراکز و بخش‌های شلوغ شهر فقط امکان تردد برای وانت بار وجود دارد. بنابراین کامیون و خاور به راحتی نمی توانند تردد کنند.

حمل بار با نیسان سرعت بیشتری نسبت به سایر وسایل نقلیه باربری دارد. نیسان به نسبت دیگر ماشین های حمل بار مثل کامیون و خاور و … سریع تر به مبدا می رسد و می تواند در زمان کمتری بار را به مقصد برساند. این خود به تنهایی یک مزیت بسیار مهم و اساسی در زمان حمل بار با نیسان به شمار می آید.

گاهی پیش می آید ک مبدا یا مقصد بار ما یک مکان کوچک و تنگ باشد. یا مجبور باشیم بار را از پارکینگ خانه بر روی بار ماشین ببندیم. در این مواقع استفاده از نیسان برای حمل بار راحت تر است. زیرا که ورود نیسان به پارکینگ بعضی مجتمع های مسکونی یا بعضی کوچه‌ های تنگ و باریک و علاوه بر آن امکان مستقر شدن و پارک ساده‌ تر، بارگیری را آسان تر میکند. علاوه بر این چون سد معبر هم نمی‌کند باعث اعتراض همسایه ها و مردم آزاری و بهم ریختگی در افراد نمی شود.

 

نیسان

حمل بار و احتمال آسیب دیدگی وسایل با نیسان


تقریبا همه روزانه شاهد رفت و آمد نیسان بار ها در خیابان ها و جاده ها هستیم. نیسان بار ها در زمان بارگیری، زیر وسایل پتو نمی اندازند. پس بنابراین اگر به دنبال حمل بار حساب شده تر برای وسایلتان هستید. باید در شیوه ی بسته بندی وسایل از جمله وسایل حساس تر مثل شیشه یا آینه ها دقت کافی را بکیند.
شیشه ها و آیینه ها بارهای بسیار ظریفی هستند که نیاز به بسته بندی های خاصی دارند.


نکات مهم باربری نیسان بین شهری:


نکته ی قابل توجه در نیسان برای جا به جا کردن بار می توان به مواردی اشاره کرد که بیشتر جنبه ی استفاده درون شهری را دارد. از جمله : حمل انواع بار با نیسان برای جا به جایی میلگردهای ساختمانی، منابع آب فایبرگلاس و فلزی، حمل و جا به جایی یونولیت های ویژه ی استفاده در سقف و … به دلیل مانور بالای این ماشین ها در سطح شهر گزینه ی ماسبی می باشد.

از نکات دیگر مهم باربری نیسان میتوان در مورد استفاده از نیسان به عنوان یدک کش نمودن این خودرو در جهت استفاده در امداد خودرو اشاره کرد. با تغییر کاربری و دریافت مجوز می توان از این خودروها در جهت خدمات رسانی در داخل شهر و بین شهر استفاده کرد.

مجموعه ی حرکت بار با ارائه ی بهترین خدمات و بهترین کادر و پرسنل با تجربه و حرفه ای از جمله بهترین مجموعه های باربری و البته با هزینه ی مناسب برای تمام افرادی که قصد جا به جایی از منزل یا محل کار دارند. یا در حوزه ی مربوط به کارشان نیازمند به مجموعه ای باربری برای همکاری باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *