خاور روباز

خاور روباز | 2005-919-0919

 

خاور روباز برای جا به جایی وسایل منزل و یا وسایل محیط کار و در کل برای جا به جایی وسایلی به کار میرود که حجم بزرگ و وزن سنگینی دارند.  برای حمل و نقل بارها به کار میرود. اما حمل و نقل هایی که ماشین های معمولی یا نیسان بار ها برای جا به جایی نتوانند انجام دهند.


خاور بارها در چه مواردی به کار میروند؟


این وسیله حمل بار عمدتا در صنعت باربری برای جا به ‌جایی بار و اثاثیه منزل با توجه به نوع بار، وزن بار و … مورداستفاده قرار می‌گیرد.
برای توزیع بار، شرکت‌های پخش معمولاً از خاور روباز استفاده می‌کنند که با توجه به نوع بار، از اتاقک متفاوت و متناسب با بار خود استفاده می‌کنند.


نکته ای در مورد خاور های روباز :


 این ماشین برای جا به‌ جایی کالاهایی استفاده میشود که از حساسیت کمتری در زمان جابه‌جایی بار برخوردارند.
این محصولات و کالاها شامل: بار سبزی‌ها و میوه‌جات، فلزات، مصالح ساختمانی و … می باشد.

 

نکات مهم در انتخاب خاورهای روباز میتوان به موارد زیر اشاره کرد؟


از جمله روش های حمل و نقل میتوان به حمل و نقل با خاور روباز اشاره کرد . برای این جا به جایی در موارد خاص به مواردزیر میپردازیم:


باربری خودروهای سبک :


یکی از موارد حمل بار با خاور روباز حمل خودروهای سواری سبک مثل: انواع ماشین ها مخصوصا در سطح شهر می باشد. این روزها تغییراتی در نوع ماشین خاور به صورت اصولی و استاندارد ایجاد شده است که تبدیل به یدک کش ویژه حمل خودرو گردیده است. بخاطر این راحتی خاور روباز مجاز است از لحاظ قوانین راهنمایی و رانندگی در سطح شهر تردد کند و به همین علت گزینه مناسبی برای جابجایی خودروهای سبک می باشد.
مورد دیگری که می توان از خاور روباز برای حمل و نقل استفاده نمود حمل و نقل و جا به جایی محصولات کشاورزی در سطح شهر و حومه و شهرهای نزدیک بهم می باشد. خودرو خاور بخاطر راحتی در عبور مرور در جاده های خاکی و کناره زمین های کشاورزی گزینه مناسبی برای حمل محصولات کشاورزی و باغی است.

 

خاور روباز بغل باز شو:


این وسیله حمل بار از جمله کامیون های این خانواده هستند. برای جا به جایی انواع ظرف های نوشابه، آب معدنی و لبنیات از این نوع ماشین ها به کار برده میشود.


حمل و نقل بارهای حجیم:


برخی از بارها مانند یونولیت های سقفی دارای حجم زیاد و وزن کم هستند. یکی از گزینه های حمل و نقل می تواند خودروی خاور روباز باشد. خصوصا در سطح شهر که می توان با رعایت موارد ایمنی به راحتی این کار را انجام داد.


جا به جایی دام و طیور:


یکی دیگر از موارد استفاده از خودروی خاور روباز جهت حمل دام و طیور زنده می باشد. حمل از محل دامپروری و یا مرغداری ها به سمت کشتارگاه یکی از مواردی است که استفاده از خاور روباز گزینه مناسبی می باشد.

 

 

خاور برای حمل و نقل

باربری بین شهری با خاور روباز:


برای جا به جایی بار از شهری مانند تهران به شهرستان میتوان از خاور های روباز هم استفاده کرد.
اما در این بین باید اشاره کرد حمل و نقل وسایل مهم مانند اسباب منزل با این نوع باربری کار اصولی به حساب نمی آید. برای جا به جایی وسایل و یا محصولاتی این روش مناسب است که نیاز به باربند و بسته بندی خاص باشد.
مانند جا به جایی مصالح و باربری آن از شهری به شهر دیگر.
این روش برای جا به جا کردن وسایل مهم و گران بها وسیله ی مناسبی نمی باشد.

“برای برقراری ارتباط به لینک تماس با ما کلیک کنید.”


حمل و نقل لوازم خانگی در سطح شهر یا بین شهری


در بسیاری از موارد میتوان از حمل و جابجایی برخی لوازم منزل از جمله: مبلمان بزرگ و حجیم اما با وزن پایین، یخچال های بزرگ یا جا به جایی ماشین ها… در چنین مواقعی گزینه ی خاور روباز مخصوصا در سطح شهر به دلیل تردد راحت گزینه مناسبی می باشد. از دیگر موارد استفاده از کامیون خاور روباز جا به جایی گل و گیاهان و نهال های باغی از محل پرورش به باغ ها می باشد. معمولا گیاهان و نهال های باغی دارای وزن کم و البته حجیم می باشند که استفاده از خاور روباز بخاطر راحتی تردد در جاده های خاکی و کوچه باغ ها می تواند گزینه مناسبی برای این کار باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *