باربری تهران به اصفهان

حمل بار از تهران به اصفهان چگونه است؟

 

باربری تهران به اصفهان یکی از حمل و نقل های بسیار پر طرفدار است. در مسیر جاده ی اصفهان روزانه تعداد بسیاری از ماشین های حمل بار در رفت و آمد هستند. به این علت میتوان گفت که اصفهان یک شهر پر جمعیت و توریستی و علاوه بر این دارای شهرک های صنعتی و … است.

فاصله شهر اصفهان از تهران چیزی در حدود ۴۶۰ کیلومتر است. این به این معنی است که با میانگین سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میتواند این حمل بار حدود ۵ الی ۶ ساعت طول بکشد. البته بسته به این که قصد جابه‌جایی چه نوع باری را داشته باشید باید برای انتخاب یک خودروی حمل بار اقدام کنید.

ممکن است برایتان سوال شود برای باربری از تهران به اصفهان چه نوع وسیله‌ای بهتر است؟

بی شک برای بارهای کم، خودروهای سبک تری مانند: وانت بار و نیسان بار پیشنهاد می‌شود. اما برای بارهای سنگین و حساس، مثل اسباب کشی منزل یا محل کار استفاده از خاور و خودروهای سنگین‌تر بهتر است.

سوالی که در ابتدای اسباب کشی همیشه ذهنمان را درگیر میکند این است؛ بای اسباب کشی از چه ماشینی بهتر است استفاده کنیم؟

از جایی که میدانید فاصله ی تهران تا اصفهان خیلی زیاد نیست پس برای حمل خرده بار و بار‌های کم حجم که حساسیت زیادی ندارند پیشنهاد میشود از وانت ‌بار و نیسان بار استفاده کنید. از طرفی این خودروها هزینه‌ ی بسیار کمتری نسبت به خاور و تریلی و سایر خودروهای سنگین دارند. اما در نظر داشته باشید اگر وزن یا حجم بار شما بیشتر از ۳ تن باشد استفاده از نیسان بار یا وانت بار ممکن نیست. در این شرایط یا باید از دو خودرو حمل بار استفاده کنید و یا خودروهای سنگین‌تر را به کار بگیرید.

هزینه باربری از تهران به اصفهان چگونه است ؟

تقریبا میتوان گفت نرخ ثابتی برای حمل بار از تهران به اصفهان و شهر های دیگر ایران نداریم. علت آن این است که قیمت حمل بار از تهران به اصفهان و به صورت کلی از حمل باربری از تهران به شهرستان بسته به این که چه خودرویی را به کار بگیرید و قصد جابه‌جایی چه میزان بار را داشته باشید یا قصد دارید بار را بیمه کنید یا خیر یا به چه تعداد کارگر نیاز دارید و در نهایت چه شرایط جوی در هوا حاکم باشد و… می‌تواند هزینه ها پایین یا بالا برود.

باربری با کمک کارگران

 

بیمه نامه چه تاثیری درهزینه های باربری دارد؟

یکی از تاثیرگذارترین عواملی که در هزینه حمل بار به اصفهان مؤثر است بیمه بار است. به این نکته توجه کنید که بیمه کردن بار شاید هزینه آنچنانی نداشته باشد. اما تاثیر بسیار حیاتی برای باربری شما به حساب می‌آید. فرموش نکنید که مسیر تهران به اصفهان و یا برعکس طولانی است. به همین دلیل باید پیش‌بینی اتفاقاتی که ممکن است در طول مسیر پیش بیاید را بکنید. بنابرین بیمه کردن بار یک نوع جدا کردن خودتان از ضرر است.

با احتساب تمام موازین رانندگی به هر حال احتمال همه چیز درجاده وجود دارد. پس زمانی که شما تمام سرمایه ی خودتان را در راه جاده روانه میکنید چه بهتر که تمام بار خود را بیمه کنید. درصورتی‌ که خسارتی در طول مسیر به بار شما وارد شود می‌توانید این خسارت را از اداره بیمه دریافت کنید.

باربری تهران به اصفهان با مجموعه ی حرکت بار 

مجموعه ی حرکت بار با بهترین پرسنل برای بارگیری و جمع آوری و چیدمان وسایل در ماشین و البته بهترین رانندگان برای جا به جایی وسایل و در نهایت پیاده سازی تمام وسایل از ماشین بهترین خدمات را به شما عرضه میکنند.

حمل بار از تهران به شهرستان با استفاده از بهترین و مدرن ترین وسایل نقلیه و با استفاده از کادری حرفه ای و رانندگان با سابقه صورت می گیرد.

 

لیست قیمت های باربری تهران به اصفهان

از مبدا تهران به مقصد اصفهان :خاور مسقفخاور روبازنیسانوانت بار
تهران به مقصد اصفهان3.100.0003.000.0001.450.0001.450.000
دماوند به مقصد اصفهان3.250.0003.150.0001.600.0001.600.000
پرند به مقصد اصفهان2.900.0002.800.0001.250.0001.250.000
شهریار به مقصد اصفهان3.080.0002.980.0001.430.0001.430.000
ورامین به مقصد اصفهان3.000.0002.900.0001.350.0001.350.000
پاکدشت به مقصد اصفهان2.980.0002.880.0001.330.0001.330.000
قدس به مقصد اصفهان3.200.0003.100.0001.550.0001.550.000
ری به مقصد اصفهان3.050.0002.950.0001.400.0001.400.000
اسلامشهر به مقصد اصفهان3.000.0002.900.0001.350.0001.350.000

 

از چه خودرویی برای باربری از تهران به اصفهان استفاده کنیم؟

برای اینکه بدانید از چه ماشینی برای باربری استفاده کنید به حجم و وزن بار شما و درجه حساسیت باری که میخواهید جا به جا کنید بستگی دارد. اگر قصد جا به جایی خرده بار دارید همانطور که گفتیم می توان از وانت بار یا نیسان بار استفاده کنید. اما اگر قصد ارسال بارهای سنگین یا با حساسیت بالا را دارید خاور و انواع کامیون را به کار بگیرید.

 

باربری تهران اصفهان

چه عوامل مهمی که در تعیین قیمت باربری تاثیرگذارند؟

هیچ کس نمی خواهد بیش از آنچه لازم است برای هزینه های حمل و نقل بپردازد. اما بدون درک عواملی که بر هزینه حمل و نقل تأثیر می گذارد. چگونه می توانید مطمئن شوید که بهترین نرخ را دریافت میکنید؟

با یادگیری عوامل مهمی که بر نرخ حمل و نقل شما تأثیر می گذارد، می توانید شروع به ایجاد یک استراتژی حمل و نقل مقرون به صرفه کنید. سود نهایی خود را در معاملاتی که دارید بیشتر کنید.

سرعت تحویل بار

شما باید بدانید که چگونه زمان و سرعت تحویل کالا یا محموله ای که دارید می تواند بر نرخ حمل و نقل تأثیر بگذارد. همینطور چگونه با ساده کردن استراتژی باربری و انتخاب مقصد مناسب هزینه های حمل و نقل را کاهش دهید.

برای هر محصولی تایم مشخصی تعیین میشود و شما باید قوانینی که اکثر شرکت باربری دارد در تعیین زمان تحویل بار را بدانید

گاهی اوقات هرچقدر هم شما هزینه کنید نمیتوانید از یک زمان مشخصی زودتر بار خودتان را به مقصد برسانید اما برعکسش هم وجود دارد. آن هم برای مواقعی که جاده در شرایط نرمال است.

عوامل زیادی در سرعت تحویل بار شما دست دارند که شما حتما باید بررسی کنید.

فقط با چند تماس و مشاوره گرفتن از شرکت های باربری به یک جواب مشخص خواهید رسید.

برای مثال باربری تهران به اصفهان با توجه به جاده، آب و هوا، ترافیک و … نمیتواند کمتر از 4 ساعت بار شما را به مقصد تحویل بدهد.

فصل باربری

مهم است که روند حمل و نقل فصلی را در باربری درک کنید و اینکه چگونه می توانند بر نرخ حمل بار شما تأثیر گذار باشند.

اولین قدم برای کاهش هزینه های حمل و نقل، درک عواملی است که بر نرخ های شما تأثیر می گذارد. فصل باربری ارتباط مستقیم با سرعت تحویل بار دارد. بهتر است با در نظر گرفتن شرایط بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای مثال باربری تهران به اصفهان در روزهای تابستانی بسیار خسته کننده است. چرا که هوای گرم و آفتاب چشم راننده را اذیت میکند.

همچنین در فصل زمستان هم هوای سرد و خشکی دارد و در صورت بارندگی و لغزنده بودن جاده ها راننده ها باید محتاطانه رانندگی کنند.

باربری تهران به اصفهان

هزینه های سوخت

 هزینه حمل و نقل زمینی و دریایی با قیمت سوخت مرتبط است.  با کاهش قیمت سوخت، حمل و نقل کشتی‌های کانتینری و کامیون‌های باری ارزان‌تر می‌شود و قیمت حمل و نقل کاهش می‌یابد.

در صورتیکه مسافت کوتاه باشد و مقصد تحویل بار داخل کشور باشد هزینه ی سوخت چندان به چشم نم آید و شرکت ها هزینه ی مجزایی از شما نباید دریافت کنند.

و البته، اگر قیمت سوخت افزایش یابد، حامل ها هزینه اضافی را به مشتریان متحمل می کنند.

در ضمن هزینه ی سوخت انواع ماشین سنگین ها مثل تریلی، کامیون و … متفاوت هست به دلیل مصرف سوخت متفاوتی که دارند.

در واقع راهکارهایی برای محاسبه ی مصرف سوخت ماشین ها وجود دارند که میتواند دانستن آنها برای شما مفید باشد.

 

 تقاضا برای حمل و نقل

 

قیمت گذاری به همان اندازه که به هزینه های واقعی و عوامل اساسی بستگی دارد به حجم محصول ارسال شده توسط اپراتورها نیز بستگی دارد.

اگر ظرفیت محدود باشد، اپراتورها ممکن است تمایل داشته باشند که فضای محدود را با قیمت بالاتر بفروشند.

از سوی دیگر، اگر کسب و کار کند باشد، ممکن است از یک اپراتور صحبت شود تا نرخ رقابتی تری را حداقل در کوتاه مدت ارائه دهد.

 

وفاداری مشتری

 

بازرگانانی که می توانند یک شرکت حمل و نقل منظم و ثابت را ارائه دهند. در تمام عوامل بالا رضایت مشتری را جلب کنند در موقعیت مناسبی برای دریافت نرخ بالاتر قرار میگیرند. به خصوص اگر تقاضا کم باشد.

پس این هم نکته ای است که باید در نظر بگیرید. و هزینه ای که میپردازید در واقع برای مشتریانی است. به سلامت بار خود بیشتر از هرچیزی اهمیت میدهند.

شاید برای باربری تهران به اصفهان کسی حاضر نباشد که مبلغ بالاتری بپردازد. اما وقتی مسافت طولانی تر میشود و اتفاق ها و مشکلاتی که ممکن از در جاده رخ بدهد. برای شما سلامت محموله نیز اهمیت بیشتری پیدا میکند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *