باربری جوب تهران

باربری جنوب تهران | 2005-919-0919

باربری جنوب تهران با کمک مجموعه حرکت بار به راحتی و متفاوت با دیگر مجموعه ها به منظور رضایت و بهتر پیش بردن حمل و نقل شماست. امروزه هرکس که به فکر جا به جایی و اسباب کشی است. به دنبال مجموعه ای میگردد که با کمک آنها اثاث کشی کند.  یا تعداد زیادی از بسته و کالا یا محصولاتی که برای جا به جایی نیاز به مجموعه ای حرفه ای دارد با آن بسته های خود را حمل کند.

حرکت بار پیش رو در این زمینه به شما کمک میکند. با بهترین امکانات و انواع ماشین های باربری از جمله کامیون ، خاور مسقف و خاور رو باز  ، نیسان بار، وانت بار و… بسته های شما را با امنیت کامل به مقصد میرساند. شما میتوانید از تیم حرفه ای و با تجربه ی ما برای حمل و نقل بار هایتان کمک بگیرید.

جنوب تهران شامل چه مناطق و خیابان هایی میشود؟

جنوب تهران شامل جمعیت بیشتری است. بنابراین رفت و آمد بیشتری در این مناطق وجود دارد.

این محله شامل مناطقی از قبیل : امیریه،جوادیه،نازی آباد، آذری،بازار تهران،شهرک شریعتی. شهر ری، فلاح، مولوی، خانی آباد نو، صالح آباد. دروازه غار، یاخچی آباد، سیروس، منیریه، شاپور و… .

حمل و نقل برای جنوب تهران چگونه است؟

به صورت کلی حمل و نقل برای هر منطقه فرق دارد. هر منطقه ای از اهمیت خاص خود برخودار است. میزان تاثیر گذاری هر منطقه با منطقه ی دیگر متفاوت است. محله های جنوب تهران به علت ازیاد جمعیت ممکن است از محله های دیگر شلوغ تر باشد.  هرروز شاهد جا به جایی و اسباب کشی افراد هستیم.

علاوه بر این بازار تهران در جنوب تهران قرار دارد. به همین علت روزانه شاهد جمعیت کثیری هستیم که برای خرید یا شغل خود به آن محل رفت و آمد دارند.

 

باربری برای جنوب تهران

و همین امر سبب میشود برای جا به جایی وسایل و خرید هایی که ممکن است افراد برای کسب و کار خود به بازار مراجعه کنند.

علاوه بر بازار حضور محله ی شوش در جنوب تهران و همچنین صالح آباد برای خرید وسایل به تعداد زیاد و احتمالا به منظور خرید اقلام مورد نیاز جهیزیه و همچنین دیگر محله هایی که در ادامه به آن میپردازیم. یادتان نرود که همیشه به حضور یک مجموعه ی حرفه ای برای جا به جایی وسایل نیاز دارید. حمل بار پس از خرید وسایل مدنظر کار شما را آسان تر میکند.
همانطور که میدانید محله های جنوب تهران شلوغ تر از محله های دیگر است.  به این علت که :

  •  اثاثیه های شرکت ها و ادارات،حمل جیهزیه، کمد، بوفه، تخت، مبل که بورس آن در یافت آباد تهران می باشد.
  • مواد اولیه کارخانجات، مواد خام کشاورزی و دامداری.
  •  لوازم چینی و برقی که بورس آن در صالح آباد و لاله زار تهران می باشد.
  • دستگاه ها و ماشین آلات کشاورزی، آهن آلات خیابان ملت و اکباتان. لوازم و ابزارهای ساختمانی مثل حمل پیچ و مهره که بورس پیچ و مهره در خیابان قزوین است.

 

قیمت باربری جنوب تهران

هزینه ماشین و کارگرزمانقیمت
خاور3ساعت800 هزار تومان
نیسان2 ساعت300 هزار تومان
کارگر3 ساعت150 هزار تومان

 

به چه علتی حرکت بار بهترین خدمات را ارائه میدهد؟

  •  در اولین نکته ای که بهتر است به آن توجه کرد این است که مجموعه ی حرکت بار با دقت و احتیاط بسیار بالایی به جا به جایی وسایل و اثاث شما میپردازد.
  • رانندگان مجموعه ی حرکت بار با به روز ترین ماشین ها و ابزارآلات برای جا به جایی وسایلتان روند باربری وسیله ها و اسباب شما را ساده میکنند.
  • حضور کارگران حرفه ای با تجربه ی بالا.

 

کلام آخر

مجموعه ی حرکت بار با تمام هزینه های حمل و نقل و… به صرفه ترین مجموعه ی حمل و نقل برای هزینه های باربری در جنوب تهران است . در باربری جنوب تهران حرکت بار با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه همه هزینه های حمل و نقل به صورتی محاسبه میشود. تمامی اقشار جامعه بتوانند از خدمات باربری به بهترین شکل استفاده کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *