بار بری غرب تهران

باربری در غرب تهران | 2005-919-0919

اگر در غرب تهران هستید و به فکر باربری غرب تهران هستید به راحتی با کمک حرکت بار میتوانید هر حمل و نقلی را به آسان ترین شکل انجام دهید.

غرب تهران کجاست ؟

این روزها با وجود مراکز تفریحی و تجاری ، دانشگاه‌ها، مراکز خدماتی، اداری و … باعث شده است تا در مناطق غرب تهران شاهد شلوغی های فراوان و ترافیک سنگین باشیم. علاوه بر این با وجود ترمینال بزرگ غرب که می‌توان گفت بزرگ‌ترین ترمینال کلان‌شهر تهران به‌حساب می‌آید. در قسمت‌هایی از مناطق غرب، شلوغی بیشتری به وجود می آورد. وجود بزرگراه‌هایی مانند : اشرفی اصفهانی، شیخ فضل‌الله نوری، شهید باکری، شهید چمران، شهید خرازی، آبشناسان و … نشان دهنده ی زیاد بودن عبور و مرور و تراکم ترافیک در این منطقه است. همچنین ازآنجا که راه‌های اصلی ورودی به استان البرز از طریق جاده ی اندیشه و آزادراه تهران کرج امکان‌پذیر است و در غرب تهران واقع شده است، شلوغی در مناطق نزدیک به این راه‌ها منطقی است.

غرب تهران، مناطقی مثل پونک، صادقیه، شهر زیبا، ستارخان، جنت‌آباد، شهرک اکباتان، چیتگر، وردآورد و.. را شامل می‌شود. این مناطق گاهی فاصله‌ی زیادی از هم ندارند اما به دلیل شلوغی در خیابان‌های مرتبط به هم این محله‌ها گاهی ممکن است که مدت‌زمان زیادی طول بکشد تا از مبدأ به مقصد برسیم.

همان‌طور که عنوان کردیم، وجود مراکز تفریحی زیاد در مناطق غرب، نظیر دریاچه چیتگر، پارک ارم، استادیوم آزادی و.. باعث شده تا در برخی روزها به‌خصوص روزهای تعطیل، شاهد ترافیک‌های سنگین در خیابان‌های واصل به این مراکز باشیم.

اگر شما ساکن محله‌های غرب هستید. احتیاج به جابه‌جایی بار به دلایل مختلفی مثل اثاث کشی داشته باشید. باید از اتوبار غرب تهران کمک بگیرید. این باربری‌ها هرکدام به نوبه خود خدماتی را به شما ارائه می‌دهند که شما را مجاب کنند از آن‌ها استفاده نمایید.

حمل اسباب اثاثیه منزل در غرب تهران

حمل بار در منطقه غرب تهران به علت شلوغی محله و احتمال ترافیک در آن ممکن است برای هر مجموعه ی حمل و نقلی دشوار باشد اما مجموعه ی حرکت بار با در نظر گرفتن نیاز های شما و بسته بندی در محل بارگیری و هزینه ی معقول و به صرفه برای شما بهترین راه ها را برای راحت تر پیش بردن حمل و نقل شما رقم خواهد زد.

قیمت باربری غرب تهران

هزینه ماشین و کارگرزمانقیمت
خاور3ساعت800 هزار تومان
نیسان2 ساعت300 هزار تومان
کارگر3 ساعت150 هزار تومان

استفاده از نیروی کار ماهر در حمل و نقل چه اهمیتی دارد؟

باربری غرب تهران خدمات مورد نیاز مشتریان و ارسال بار را به نقاطی از شهر تهران و دیگر شهرها در نظر می گیرد. از افراد با تجربه و کارآزموده ای در این زمینه استفاده می کند.

نیروهایی که در این باربری حضور دارند از افراد ماهر و با تجربه ای هستند که در کار خود مهارت بالایی کسب کرده و با ارائه خدمات بهتر به دنبال کسب رضایت بیشتر مشتریان می باشند.

در صورتی حمل بارهای مختلف به درستی صورت می گیرد که از نیروی کار ماهری در ارسال بار استفاده شود.
حمل بار از مکان اولیه نیاز به مهارت دارد تا کالاهای مختلف در ماشین های مناسب حمل بار به درستی قرار بگیرند و چیدمان اصولی بار رعایت گردد.

در داخل ماشین حمل بار نیاز می باشد کالاها و محصولات مورد نظر مشتریان به درستی قرار بگیرد تا در طول مسیر به بار آسیبی وارد نگردد.انتقال دادن بار به مقصد به مهارت بالایی نیاز دارد، راننده مورد نظر لازم است با توجه به نوع بار و انتخاب بهترین جاده، حمل بار را در نظر بگیرد.

انتخاب ماشین مناسب در حمل بار و باربری غرب تهران

در انتخاب ماشین آلات مورد نیاز حمل و نقل تان دقت کنید. در ماشین هایی با اندازه کوچک حمل بارهای سبک صورت می گیرد و از وانت پراید، نیسان و…در ارسال این نوع بارها استفاده می شود. بارهای متوسط باربری در منطقه غرب تهران کامیون های ۵ تنی در نظر گرفته می شود، حمل بارهای سنگین می تواند از طریق کامیون های ۱۰ تنی انجام شود و با توجه به نوع بار مشتریان و مسافت دور یا نزدیک از ماشین های خاصی به کار می برند.ترانزیت های سنگین در حمل بارهای بزرگ استفاده می شوند و تمامی این تجهیزات در مجموعه ی حرکت بار موجود می باشد تا بارهای مورد نظر مشتریان به راحتی جابه جا گردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *