خدمات باربری در شمال تهران

باربری در شمال تهران | 2005-919-0919

 

زمانی که بحث اسباب کشی به میان می آید همه به این فکر می افتیم که با شرکتی این کار را پیش ببریم که حرفه ای و با تجربه باشد. و شما با خیال راحت تمام اسباب کشی تان را بی دردسر و بدون مشکل پیش ببرید. طبیعی است که وقتی شما برای اسباب کشی برنامه ریزی می کنید در هر زمینه ای ممکن است دچار مشکل بشوید.

پس یادتان باشد با شرکتی پا در این مسیر بگذارید که با دقت و برنامه ریزی کار شما را پیش ببرد. خدمات تخصصی و حرفه ای را برایتان به وجود بیاورد. و صفر تا صد کار را به گونه ای انجام دهد که در حین حمل بار دچار مشکلی نشوید.
حرکت بار به صورت تخصصی و با تجربه ی بسیاری بهترین خدمات را برای حمل و نقل و اسباب کشی شما در نظر دارد.

شمال تهران شامل چه مناطق و خیابان هایی میشود؟

شمال تهران به قسمت های منطقه ی یک تهران میگویند. شامل : استان شمیرانات ، محلات : نیاوران، ولنجک، اختیاریه، پاسداران، دولت، دیباجی، جردن، ظفر، قلهک، ازگل،الهیه، اقدسیه، اوین، زعفرانیه، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، کاشانک، کامرانیه،باغ فردوس، درآباد، زعفرانیه و دیگر خیابان های شمال تهران.

حمل و نقل بار در شمال تهران چگونه است؟

به شکل کلی حمل و نقل بار برای هر منطقه ای به یک شکل است. و قطعا هر منطقه ای از اهمیت منحصر به فرد خود بر خوردار است. زیرا تهران پایتخت و از تاثیرگذاری زیادی برخوردار است. به هر حال در این شهر رفت و آمد و داد و ستد های بسیاری صورت میگیرد که در این هنگام به ماشین آلات مخصوص باربری برای جا به جایی وسایل است.
برای حمل بار در شمال تهران مطمئنا روزانه بیش از صد ها دستگاه کامیون، تریلی و نیسان یا خاور فراهم شده است. این کار برای این است که در سریع ترین زمان ممکن سرویس باربری مورد نیاز افراد نواحی شمال تهران را فراهم کنند.

قیمت و هزینه های باربری در شمال تهران به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه های مربوط به باربری به عوامل متعددی بستگی دارد:

– نوع ماشین
– مدت زمان
– تعداد کارگران حاضر در محل – باربری
– تعداد طبقات
– فاصله ی بین مبدا و مقصد

خدمات باربری در شمال تهران

برای حمل و نقل کالاها در هنگام اسباب کشی هر مجموعه ای یک قوانین و مقررات برای خود دارد.

خدماتی که حرکت بار ارائه میدهد :

– ارسال خودرو مجهز با همه ی امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
– اعزام نیروی مجرب و ماهر به مناطق شمال تهران
– بسته بندی اثاثیه به صورت حرفه ای و قیمت بسیار مناسب
– باربری بین شهری از تهران به سایر نقاط
– رعایت کامل حقوق مشتری برای رضایت کامل آنان

 قیمت باربری در شمال تهران

 نوع خدماتشرح خدماتتعدادمبلغبرای یک ساعت اضافه تر
قیمت کارگر اسباب کشیکارگر جابجایی،برای 3 ساعت150هزار تومان50 هزار تومان
خاور اسباب کشیحمل و نقلبرای 3 ساعت800 هزار تومان260 هزار تومان
وانت و نیسان برای اسباب کشیحمل و نقلبرای 2 ساعت250هزار تومان125 هزارتومان
جابجایی یخچال سایدجابه جایی۴۰ هزار تومان40 هزار تومان
جابجایی گاو صندوقجابه جاییبرای هر طبقه۶۰ هزارتومان (برای هر صد کیلوگرم)
جابجایی شیشه نهارخوری ( بیش از ۸ نفر)جابه جاییبرای هر طبقه۳۰ هزارتومان
تردمیلجابه جاییبرای هر طبقهبرای هر طبقه۴۰ هزار تومان

 

بهترین خدمات باربری

بی شک یکی از بهترین خدماتی که میتوان ارائه کرد این است که حمل و نقل منظم و با بروز ترین شیوه های حمل و نقل انجام داد. ما بهترین پرسنل مجموعه خود را با سابقه و تجارب بسیار و آموزش دیده را که مجهز به بهترین و به روز ترین ماشین آلات باربری هستند را به مشتریان خود ارائه میدهیم.

برای برقراری ارتباط به لینک تماس با ما کلیک کنید.

یک حمل و نقل سریع و ارزان !

ما در این مجموعه بهترین خدمات خود را ارائه میدهیم. تا با یک باربری ارزان و به صرفه برای مشتریان و با حفظ حقوق و شرایط آنها بهترین خدمات را با کمترین هزینه ارائه دهد. برخورداری از این پکیج برای هر خانواری از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا با سخت شدن شرایط اقتصادی و مشکلاتی که پیش پای جوانان است این فکر بهترین اقدامی است که میتوان انجام داد.

حمل بار از شمال تهران به شهرستان

قطعا برای همه ی ما پیش آمده است که قصد حمل بار به شهرستان را داشته باشید. اما طبیعتا ماشین های دیگر حاضر به انجام این کار برای حمل بار نخواهند شد. در این زمان باید چه فکری کنیم؟
مجموعه ای وجود دارند که در آن برای حمل و نقل بار خود میتوانید از آنها کمک بگیرید. حرکت بار با بررسی و محاسبه ی بین شهری و زمان و مقدار وسایل به کمک شما برای حمل بار از شمال تهران به سایر نقاط میپردازد.

نکات تاثیر گذار در حمل و نقل بار در شمال تهران

در قسمت هایی از محله های شمال تهران ممکن است کوچه های بسیار تنگ و یا خیابان های بسیار شلوغ یا پر ترافیک باشد. این عوامل ممکن است روند اسباب کشی را کند کند.

یک نکته ی دیگر که برای شهر تهران خصوصا در مناطق شمال تهران وجود دارد این است که ساعات مخصوصی ماشین های سنگین میتوانند در خیابان عبور و مرور کنند. پس بنابراین حواستان به رفت و آمد در این ساعات باشد.

علاوه بر این از آنجا که محله های شمال تهران در فصل هایی مثل پاییز و زمستان برف و باران بسیار سنگینی میبارد باید به آرامی حرکت کنیم این قضیه ممکن است برای خودمان هم پیش بیاید پس باید صبور باشید. در همچین وضعیتی طبیعی است که ترافیک پیش بیاید.

حرکت بار پیش رو در زمینه ی حمل و نقل بار به دیگر نقاط تهران و شهرستان ها با بهترین مجموعه ی حرفه ای و سابقه ی طولانی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *